ALT HVAD DU
SKAL VIDE 2025
LIDT AF HVERT
Adgang til jeres eget private bord kunne give en tiltrængt pause fra dansegulvet foran scenen, og et sted at nyde mad og drikke samt udveksle røverhistorier. Alle borde er placeret i vores bordområde. Der kan sidde 8 personer ved hvert bord og alle borde er inkl. 1 flaske bobler Priser på borde starter fra 3000 kr. OBS: indeholder ikke entré billetter.
Ved køb af barkuponer på forhånd vil I opnå en rabat på drikkevarer I ellers ikke vil kunne ved køb baren på dagen. Du får 7 stk. kuponer til valgfri øl/vin/drinks/vand i baren for bare 315 kr. eks. gebyr! Kuponer skal købes senest 5 dage før eventet.
Tjek du har din billet, oplad din telefon og hør alle de bedste 90’er sange så du er klar til at synge med!
Dørerne åbner kl. 11.
Kom i god tid, gerne med offentlig transport. Parkering ved/på pladsen er ikke muligt. Medbring gyldig billet og godt humør. Kan være både udprintet eller digital, vi skal blot kunne scanne QR kode. Ved indgangen får alle omvekslet gyldig billet til armbånd. Armbåndet skal forblive på under hele festen.
Kan man forlade pladsen og komme ind igen?
Det koster 50 kr. i administrationsgebyr for gæster med FEST-billetter, hvis du er nødsaget til at skulle ud og ind på pladsen igen. Drink & Dance gæster kan frit bevæge sig ud og ind af pladsen i løbet af dagen.
Hvor kan man se programmet?
Skærme på pladsen, på vores facebook event for din by eller på hjemmesiden for din by.
Det er ikke tilladt at medbringe mad og drikkevarer i koncertområdet og det vil blive
konfiskeret og kasseret i indgangen.
Lægeordineret medicin til eget brug er tilladt at medbringe. Håndkøbsmedicin til eget brug
er tillader at medbringe. Hvis du har diabetes, kan du medbringe snacks m.m.
Alkoholfri øl og alkoholfri gin er en del af vores sortiment.
Byt billetter til anden by:
Nej, desværre men prøv at sælge dine billetter via Ticketmaster og køb til den by du ønsker.
Læs mere om Ticket Resale HER:
Mistet billet:
Hvis du ikke kan finde din billet på din Ticketmaster konto eller i din email, kan den være købt i en anden email end du troede, der kan være en stavefejl i emailen indtastet på ordren eller du har fået slettet emailen ved en fejl. I alle tilfælde kan du kan altid kontakt Ticketmaster. Læs mere HER
Telefonisk
Mandag til fredag kl. 10:00 – 16:30.
Telefon: 38 48 16 30
Ja, men vi anbefaler at købe inden, da vi ofte bliver udsolgt.
Andre spørgsmål ang. Billetter
Kontakt Ticketmaster.
Telefonisk mandag til fredag kl. 10:00 – 16:30.
Telefon: 38 48 16 30
Ja, hvis dette er muligt meldes det ud på vores Sociale Medier i ugen op til eventet.
Der må ikke bruges åben ild på koncertområdet. Derfor er det heller ikke tilladt at medbringe eller anvende grill eller lignende.
Dørene åbner kl. 11. og festen slutter kl. 24.
Alle bare lukker kl. 23.40.
Pladsen er ikke længere delt op, så uanset billettype, så fester vi sammen på en stor festplads.
Kan man forlade pladsen og komme ind igen?
Det koster 50 kr. i administrationsgebyr for gæster med FEST-billetter, hvis du er nødsaget til at skulle ud og ind på pladsen igen.
Drink & Dance gæster kan frit bevæge sig ud og ind af pladsen i løbet af dagen.
Stole og paraply:
Stole og paraply er IKKE tilladt på pladsen. Dog må man gerne medbringe tæpper, som man kan sidde på i ANVISTE områder, hvis pladsen tillader det.
Bliver løbende annonceret
Vi gør opmærksom på at ændringer kan forekomme i Line-Up – men det håber vi bestemt ikke sker og vi vil så vidt muligt bestræbe os på at finde fantastiske erstatninger i tilfælde af sygdom eller andre uforudsete forhindringer fra kunstnerne. Billetter kan IKKE refunderes i tilfælde af ændringer i Line-Up.
Lad bilen blive hjemme, da der kun er få parkeringspladser omkring koncertområdet. Følg venligst anvisningerne fra politiet og overhold alle forbud.
Ulovligt parkerede biler fjernes af politiet uden ansvar og for ejerens regning.
Personer med handicap skal købe billetter på lige fod med andre gæster. Vær opmærksom på, at kørestol brugere kan købe FEST- og Drink & Dance billetter, men ikke Business-billetter, da området er bygget op i forskellige niveauer. Har du ledsagerkort udstedt af Danske Handicaporganisationer, tilbyder vi en gratis FEST-billet til din ledsager. Ledsager skal købe en ledsagerbillet til kr. 0,- + gebyr via Fan Experience på 38481633
Parkering
Handicapparkering findes som udgangspunkt tæt på koncertområdet, men kan ikke garanteres.
Toiletforhold
Handicaptoilet forefindes i den modsatte ende i forhold til scenen. Toiletterne er ikke bemandede, men aflåst og nøgle kan afhentes i samarit-teltet, hvor den også skal
afleveres igen.
Terræn
Det er vigtigt, at man orienterer sig på vores hjemmeside om forholdene i de enkelte byer. Flere forhold kan variere fra by til by, da pladsopbygningen afhænger af, hvad de lokale
forhold tillader, fx. i forhold til parkering, terrænet mm. regnvejr kan skabe udfordringer for kørestol brugere, da det primære underlag er græs.
Podie
Der findes ikke podie eller platforme på pladsen til kørestol brugere.
Vores barer tager imod VISA, MasterCard og Cash Card (CashCard kan benyttes til at indsætte kontanter på) -“rent” dankort og mobilepay kan IKKE benyttes.
I madboderne kan betalingsmetode varierer fra sted til sted.
Al henvendelse vedr. CashCard skal ske i billetlugen, hvor der er mulighed for at veksle kontanter til et CashCard, som kan bruges til betaling alle steder på pladsen. Det er muligt at tanke op og indsætte flere penge i løbet af dagen.
Er der penge tilbage på dit CashCard, kan disse indløse på pladsen inden kl. 23.45 i billetlugen – ellers skal du SENEST 60 dage efter festen indsende CashCard nummeret samt dit reg.nr. og konto nummer til os på kontakt@vielsker.dk – Beløb mindre end kr. 200,00 vil ikke blive refunderet, men anvendes til at styrke det lokale idrætsarbejde for børn og unge.
OBS! Hold øje med egen bankkonto. Der kan gå op til 40 dage før pengene er tilbage på kontoen. Vi Elsker tager ikke ansvar for bortkomne kort og erstatter ikke beløbet det måtte indeholde.
Mister du dit CashCard, kan det dog spærres i billetvognen, hvis du har kortnummeret.
Der er ikke garderobeservice i forbindelse med arrangementet.
Der er værdiskabe på pladsen. Skabene reserveres og betales igennem app.
Værdiskabe udbydes af GODIK, som også har ansvar for drift og service omkring disse.
Finder vi glemte sager under festen indleveres disse i billetvognen, hvor man kan henvende sig inden kl. 23.30.
Punge, personlige kort, telefoner, smykker og ure indleveres til det lokale hittegodskontor efter arrangementets afholdelse.
Øvrige glemte sager kan hentes på pladsen dagen efter show mellem kl. 10 og kl. 16. Herefter vil de afleveres til velgørenhed eller smides ud.
Vagterne har øverste myndighed på pladsen. Derfor bedes du venligst følge de instrukser, som de giver dig.
Kan jeg blive medhjælper?
Ja, det kan du, og vi holder meget af at have medhjælpere i godt humør og med højt energiniveau omkring os. Du skal dog være opmærksom på, at vi af organisatoriske og administrative grunde langt overvejende rekrutterer vores medhjælpere gennem idræts- og spejderforeninger mv. Derfor er den bedste mulighed for at medvirke til Vi Elsker 90’erne som medhjælper at være medlem af én af de foreninger vi laver en aftale med om at løse opgaver for os. Du skal altså være forberedt på, at vi ikke kan tilbyde involvering som medhjælper til dig individuelt.
Kan min forening blive involveret og stille med medhjælpere?
Ja, det kan din forening i den grad. Det er nok mest et spørgsmål om at være hurtig ude af startblokken for vi oplever stor efterspørgsel fra foreninger på at blive en del af festen. Vi har en lang række gengangere, men der sker også udskiftning af flokken af foreninger. Du kan altid kontakte os for at drøfte mulighederne for din forening. Vi bruger foreninger til at løse en bred vifte af opgaver fra indgang, visitation, vagt ved hegn, madboder, barer, merchandisesalg, renhold af plads, finoprydning, så der skulle være noget for alle. Vi tilbyder honorar i forhold til antal medhjælpere og omfang af arbejdstimer.
Jeg er medhjælper til Vi Elsker i år, men hvem skal jeg kontakte for spørgsmål?
Langt de fleste spørgsmål vil din koordinator fra din forening kunne svare på, men ellers kan du skrive til crew@vielsker.dk.
Der er et veluddannet førstehjælpskorps til stede under hele arrangementet.
Lægeordineret medicin til eget brug er tilladt at medbringe. Håndkøbsmedicin er til tilladt til egent brug.
Vi kan desværre ikke refundere billetter grundet sygdom eller andre forhindringer. Hvis du har tilkøbt billet-forsikring kan du kontakte forsikringsselskabet for at høre om du kan gøre brug af den i forhold til dit tilfælde.
Der er nul tolerance overfor narko af enhver art. Handel med eller besiddelse af narko medfører til omgående bortvisning samt politianmeldelse.
Det er ikke tilladt at medbringe nogen form for våben. Besiddelse af våben medfører til omgående bortvisning samt politianmeldelse.
Det er ikke tilladt at medbringe båndoptager, foto-/videokamera. Lyd – film – og videooptagelser er ikke tilladt. Vi elsker film, billeder og at forevige vores minder, derfor filmer og fotograferer vi på pladsen. Vores film og billeder kan blive brugt i forbindelse med vores fremtidige markedsføring, og du kan i den forbindelse indgå i vores markedsføring som en del af publikum. Du har til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod dette.
Aldersgrænsen er min. 15 år. Vi serverer ikke alkohol for folk under 18 år.
Opsætning af telte og pavilloner er ikke tilladt.
Vi arrangerer busruter til alle vores 4 fester. Af hensyn til planlægning med vognmand stopper salget af busbilletter en med før show. Læs mere og køb billet på ticketmaster.dk
Der pålægges 2 kr. pr. krus / shots rør / flaske / bærebakke, der købes på pladsen. Dette skal betales i baren. Tag gerne det brugte krus med i baren og byt til nyt når du henter drikkevarer.
Pantboden udbetaler ikke kontanter, men fører pant-beløbet tilbage på et valgfrit betalingskort. Du kan aflevere 10 enheder retur af gangen og det er kun i Pantboden at vi tilbageføre penge.
For at undgå pantsamlere, forbeholder Vi Elsker sig retten til at afvise gentagende indleveringer fra samme person og vedkommende risikerer bortvisning fra pladsen.
Vær opmærksom på at pantboden lukker kl. 23.45.
Vi har udvalg af merchandise, der sælges på pladserne til festen.